Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
A címkemegoldás problematkái
Mindannyian találkoztunk már akár vásárláskor áttekinthetetlen, olvashatatlan vagy leázott, kopott felületű címkékkel. Sajnos olyat is gyakran tapasztalunk, amikor felragaszthatatlan vagy átragaszthatatlan egy címke – pedig pontosan ezt a funkciót várnánk tőle… A tökéletes címkemegoldás megtalálása sokszor összetettebb feladat mint azt sejtenénk. Pedig azt gondolhatnánk, „ugyan, miért igényelne kölönösebb figyelmet egy ragadós “fecni”? Nagyon sokat tud rontani egy termék és a márka megítélésén egy jó designú, de rossz alapanyagra vagy technológiával és gyenge minőségben gyártott címke.
Ezért gyakran minőségben és költségeiben sem az optimális címkemegoldás születik, mert már csak a gyors kivitelezésre és azok alapkérdéseire fókuszálunk:
Mekkora legyen? – Milyen anyagból? – esetleg – Hogyan és hova ragasztják fel?
· üzleti célok – termékbevezetés, törvényi tájékoztatás, termékvédelem
· marketing célok – márkaerősítés, promóció, termékélmény
· logisztikai célok – termékazonosítás, nyomkövetés, tárolás
· egyéb célok – társadalmi, ökológiai, kulturális